IZZIV - ČRKA L

 



Ojla !

In smo že v avgustu, ki nas Primorce greje in greje in greje... 

Se že topimo od vročine ! 

Drugje v Sloveniji je vse sorte vremenskih tegob, ki grenijo vsakdan, tako da je pač edini možen zaključek letošnjega poletja : 

Vse je totalno noro !! Pa bodimo še mi....

In tako bo tudi v našem Izzivu VESELE HIŠKE, 

kjer se bo v tem mesecu vse bohotilo na ČRKO L !


Sponzorka meseca je MARTINA, znana kot Miss Jagoda, iz Celovca.

Martinine ustvarjalne nasvete lahko spremljate na njeni 

Naključni zmagovalki bo podarila BON v vrednosti 20 eur .

HVALA MARTINA !





Za ta Izziv sem torej imela prosto izbiro ustvarjalnega materiala in seveda je domišljija dobila krilaaa....

Moja beseda je tokrat LJUBEZEN. 
" Ljubezen je darovanje samega sebe" 
Sama sem ljubezen do ustvarjanja vtkala v tole čudovito voščilnico za 50. obletnico poroke, kjer se bohoti obilje vsega lepega, ljubečega in lesketajočega.

Voščilnica ima trikotni vrh in predal spredaj, kamor sem vtaknila vsega po malem: rožice (tudi lilije), listje, izreze, trakec, čipko, drobne dodatke...


Notranjost voščilnice sem okrasila z rožnatimi izrezi, listki, zlatimi kamenčki, laserskim napisom Iskrene čestitke ter voščilom v verzih.




Nepozabna ljubezenska izpoved tega poletja, 
ki mi je zvabila solze na lica in trepet v srce je vsekakor 
pesem in izvedba Celin Dion na otvoritvi Olimpijade v Parizu...



Naj te preplavi LJUBEZEN to poletje ! 


Objem, Veana R.



2 komentarja:

  1. Prečudovito, ja, tako voščilnica kot Celine.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, kako fantastična voščilnica s tem predalčkom spredaj. Navdušuješ vedno znova. Tudi pri nas vroče da je joj, pa še v senci se nimamo časa skrivati, ker smo do vratu v pobiranju sadja ;)
    Lepo bodi. Objem k tebi. Valerija

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -