IZZIV ČRKA P


Ojla !

Objavo pišem tokrat dopoldne na zadnji dan... Čas me enostavno prehiteva in še posebej tokrat, ker sem tole voščilnico malo "zašuštrala" in sem imela namen narediti novo. 

Ma, saj veš, poletje je tu ! Dolgi dnevi, vročina, neprespane noči zaradi žuranja ( hahaha, ko bi vsaj bilo res... ) in tako objavljam kar tako, kakršna je.

Na koncu objave opišem napako, ki sem jo storila in to ne prvič.


Zdaj pa na naš Izziv pri VESELI HIŠKI, ki je v mesecu juliju na ČRKO P 

in nudi v poletju veliko izbire za ustvarjanje na to temo.


Naša draga sponzorka ANDREJA iz PAPIRNATEGA KOTIČKA nam je poslala material za ustvarjanje, tebi naključna nagrajenka pa podarja prekrasno NAGRADO.



Moja inspiracija na črko P je bila PTIČKI, POTONIKA in PIKE.


Pri ustvarjanju sem uporabila čudovit komplet štampiljk in pripadajočih šablon 




Vse motive sem barvala z 




Za ozadje sem izbrala 3D EMOSSIRNO SRAJČKO SPELLBINERS



Poleg že napisanega sem iz trgovine PAPIRNATI KOTIČEK uporabila še :

* AKVARELNI PAPIR

* ENOBARVNI PAPIR

* ČRNA PIGMENTNA BLAZINICA

* BELO PISALO V GELU

* PROZORNE KAPLJICE

BLAZINICE ZA SENČENJE

* ZLAT EMBOSSING PRAHEC

ter še veliko pripomočkov za rezanje in odtiskovanje, ki so v trgovinici.


Naj za konec napišem, kaj je šlo narobe pri mojem ustvarjanju. Potonike in ptičke sem odtisnila, pobarvala in izrezala z pripadajočo šablono. S šablono sem izrezala še enkrat izreze, da so bili motivi debelejši.

A, glej ga zlomka ! Utrnila se mi je ideja, da bi malo okoli izrezov kjer je bilo belo osenčila z zlato. Ajoj !! Nastala je prava packarija... Kar vse sem pustila na mizi za nekaj dni in sklenila, da bom naredila novo. Žal pa je čas prehitro pobegnil in nisem imela druge izbire kot obrezati s škarjicami. Seveda to ni bilo lahko, saj sta bila dva sloja akvarelnega papirja 300g in natančnost je šla " v maloro " rečemo mi Primorci.

Nauk tokratnega ustvarjanja : 

Ne kompliciraj in upoštevaj pravilo MANJ JE VEČ !!


Pošiljam objem k tebi, ki me bereš...




- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -