IZZIV - ČRKA O

 


Živijo punce !

Naš mesečni Izziv # 55 je tokrat na okroglo črko O in jaz sem izbrala preprosto besedo OZADJE.


Navdušena sem nad 3D embossing srajčkami, s katerimi lahko zares ustvariš čudovita ozadja z različnimi tehnikami.

Junija je naša sponzorka KLAVDIJA in njena super trgovina , kjer lahko dobiš vse kar si zaželiš !



 DARILNICA KLAVDIJA je več kot le spletna trgovina.

Naše poslanstvo je, da ti pokažemo nove tehnike, različne uporabe materialov,         ki jih že imaš doma in testiramo ter predstavimo novosti. 

Zelo smo ponosne, da lahko naše znanje predajamo naprej preko :




Za ozadje sem izbrala SPELLBINDERS 3D EMBOSSING SRAJČKO in jo uporabila na dva različna načina.


Prvo ozadje je prava stran srajčke. A sem najprej prednji del srajčke namazala z prozorno blazinico  in posula z prozornim emboss prahcem, da se je naredila svetleča plast v vtisnjenem delu. Za senčenje izbočenih cvetov in listja sem uporabila Distress Oxide več odtenkov. Na koncu sem osenčila po robovih še z belo blazinico, ki naredi še posebno lep učinek.



Drugo ozadje je negativ ali zadnja stran embossiranega vzorca. Pri tej tehniki najprej osenčimo vse vtisnjene elemente in na koncu celo ozadje premažemo z črno blazinico.




Uporabljen material lahko dobite v trgovini na spodnjih povezavah :

AKVARELNI BEL PAPIR 300 g

SPELLBINDERS 3D EMBOSSING SRAJČKO

BLAZINICE DISTRESS OXIDE

EMBOSSING PRAHCI

Veliko prekrasnih tehnik senčenja si lahko ogledate v USTVARJALNI AKADEMIJI na tej povezavi : SENČENJE Z DISTRESS OXIDI


Hvala za obisk in lepo se imej !

Veana R.

























4 komentarji:

  1. Čudoviti sta. <3 To pa moram poskusiti tudi sama. Hvala za inspiracijo. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Veana, vesela sem tvoje aktivne vrnitve v Veselo hiško. Sem te pogrešala. Hvala za tvoj navdih in čudoviti voščilnici. Objem, Valerija

    OdgovoriIzbriši
  3. Oj, sem popravila, da ne bom več anonimni...

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta čudoviti, ampak ta s črnim ozadjem mi je bombastična. Definitivno bom poskusila to tehniko.

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -