IZZIV - ČRKA V


Živijo !

Ku-ku ! Na prvi majski dan sem spet tu .... 

V naši Veseli hiški imamo nov mesečni Izziv, tokrat na črko V.

Le glej, da se nam pridružiš !



 Naša sponzorka tega meseca je Maja, lastnica in ustvarjalka, 

trgovine PREMIUM CRAFT 

HVALA MAJA !





VERJEMI je bila moja motivacija na tole črko : 

Saj, če verjameš, da zmoreš, si že na pol poti do cilja...



Ustvarila sem pomladno voščilnico v obliki kuverte,  kjer se bohotijo čudovite modre cvetlice in prekrasne štampiljke VERJEMI. 



Tudi VIJOLA papir in barve sem uporabila, čeprav so na fotografijah nekoliko drugačne, so vse v odtenkih vijolične barve.




Ustvarjalni material, ki sem ga uporabila za izdelavo dobiš v trgovini 

PREMIUM CRAFT na spodnjih povezavah :




Imej se lepo in naj te moja VIJOLIČNA navdihne...

Objem, Veana 


- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -