ZLATA JESEN

 


Živijo punce !


Moja objava spet lovi zadnje dni oktobra...

Iskreno naj napišem, da mi v tem letu zdravje kar pošteno nagaja.

Tako sem se odločila, da za nekaj časa postavim na stran svoje ustvarjanje. 
V prihodnje se bom posvetila v največji meri svojemu telesu in duši 
ter si tako pridobila nazaj zdravje in pozitivno energijo.

Ah, kako je težko napisati, da je tole moja zadnja objava za nekaj časa... 

A nič skrbeti!  VESELA HIŠKA nadaljuje svojo uspešno pot v ustvarjalnih vodah.

Sama bom delovala le v ozadju, kot tehnični in grafični vodja, 
vse ostalo bodo prevzele moje drage sostanovalke.

VESELO HIŠKO sem ustvarila skupaj s puncami NOVEMBRA 2019, 
tako da kmalu praznujemo že 4. obletnico
in še veliko jih bo.....

Z ljubeznijo in veseljem do ustvarjanja 
smo skupaj  urejale in bogatile tole našo hiško !

Naj se  IZ SRCA ZAHVALIM vsem mojim puncam

BRANKI, JANJI, VALERIJI in

še posebej DRAGI MAJDI, 
*moji desni roki in novi šefici *
Brez tebe nam ne bi uspelo biti ta trenutek tu !
Naj zdaj predstavim še moj mali album narejen za naš 
oktobrski IZZIV- ZLATA JESEN, ki je odprt še par dni. 

Ustvarjalni material je od naše sponzorke TINE - NAJLEPŠI PAR
ki je v oktobru izdala neverjetno lepo jesensko/zimsko kolekcijo.












Za konec še en velik, velik objem vsem !

Naj sonce posije v vaš dom in naj ljubezen do ustvarjanja žari vse dni....

Veana R.






- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -