SRCE



V SRCU, ČE JE PRAVO, JE ZMERAJ PROSTORA

ZA MNOGO (TISOČ IN VEČ) LEPIH STVARI,

KI JIH LJUBITI MORA VSE, KAR ŽIVI.



Pozdravljene ustvarjalke !

Ujela sem zadnje dni septembra za objavo mojega albuma in upam, da vam bo všeč.

Naš Izziv pri VESELI HIŠKI je bil tokrat SRCE in sponzorka meseca je Andreja iz PAPIRNATEGA KOTIČKA, ki se ji najlepše zahvaljujem za sponzorski material. Bil je velik in bogat paket, zatorej sem se odločila narediti album za lepe spomine.

Morda uganete komu ga podarim v zahvalo ...

HVALA ANDREJA !


Prvič sem se lotila izdelave albuma s pomočjo naprave CINCH, ki ga imam že nekaj časa doma. Ah, zato ni vse najbolj natančno narejeno, a upam, da se z izkušnjami izboljšam. Material, ki sem ga uporabila dobite na koncu te objave z direktno povezavo na izdelek v trgovini PAPIRNATI KOTIČEK.

Album je velikosti 15 x 20 cm z trdimi platnicami in povezan s spiralo. O sami izdelavi ne
 bom pisala, morda ob naslednjem albumu... Naj fotografije povedo svoje...















Ustvarjalni material iz trgovine PAPIRNATI KOTIČEK, ki sem ga uporabila :

naprava za vezavo CINCH

Set papirjev SUMMER MEADOW

Set papirjev RASPBERRY GARDEN

Set papirjev TOMORROW LEMONCRAFT

Akvarelni papir bel 300 g

Rezalna šablona SRCE

Rezalna šablona - LEAVES

Stencil STAMPS OF MAGIC-pletenina

Štampiljka STAMPS OF MAGIC-Pesmi veselja

Srčkasti cvetovi MEŠANI ROZA

Set za dekoracijo - KOMPLET

Sisal ECRU

Polnila za tresočke


Naj tvoj dan objame ljubezen in naj zadrhti srce !













 

1 komentar:

  1. Draga Veana, hvala iz srca za navdih, ki ga seješ! Preprosto čudovito!
    Velik objem, Majda

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -