IZZIV - ČRKA T

 


Živijo !

September je tu in čaka te

 nov Izziv pri naši Veseli hiški, tokrat na ČRKO T.

+


Sponzorka tega izziva je DARILNICA KLAVDIJA

ki nam je podarila bon za nakup ustvarjalnega materiala v njeni trgovini.

HVALA KLAVDIJA !



Mene je tokrat navdihnil 1. september, kot prvi šolski dan. 
Ustvarila sem mini album v škatlici-torbi, ki bo spominjal na tisti lep dan, 
ko prestopiš prag šole in se začenja novo šolsko leto.

Naj zapišem, da bom z veseljem moj mini album podarila ustvarjalki, 
ki ima doma šolarko in bi želela shraniti spomine na prvi šolski dan.

Če bi ga imela, zapiši pod komentar in izbrala bom eno izmed vas,
 ter ji poslala moj album.

Zdaj pa poglejmo, kako se tak mini album naredi. 
Tokrat so na fotografijah napisane mere papirja v centimetrih, 
tako, da si ga lahko izdelaš  doma tudi sama.

Iz osnovnega papirja, ki naj bo vsaj 200 g izrežeš dolg pravokotnik,
ki meri 30,5 cm x 12,5 cm.

Pregibe narediš kot je zapisano na spodnji fotografiji.



Nato izrežeš iz potiskanega papirja izreze - jaz sem izbrala motive šole - ,
ki jih zalepiš na vse strani osnove.



Potrebuješ še 2 podolgovata pravokotnika mere 11 x 30,5 cm 
in narediš pregibe na 10 cm ter prepogneš v harmoniko. 

Zalepiš ju v notranjost ovitka in okrasiš po želji z izrezki motivov ter
na nekatere dele zalepiš fotografije.



Za konec narediš še ročaj na zadnji strani in na sprednji dve luknji z kovicami,
da zavežeš torbo skupaj.



In ne pozabi vse robove papirjev in izreze likov 
osenčiti z Distress Oxidom, da ne bo tistih belih robov.


Če želiš izdelati enak mini album kot jaz, najdeš ves material v 
TRGOVINI DARILNICA KLAVDIJA
na spodnjih povezavah :











Hvala za obisk in naj bo tvoj september poln ustvarjalni dni !

Veana R.















- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -