MOJ LJUBI POTUJE


Moj ljubi me čakal bo zadnji,
v svetlobi na koncu obzorja,
kjer note razpeta so jadra
v glasbi neskončnega morja.


Živijo !

Maj je pred nami in mi se odpravljamo na potovanje. 

No, ja - Mi punce pri VESELI HIŠKI z novim Izzivom - MOJ LJUBI POTUJE

in z nami lahko odpotuješ seveda tudi ti...


V navdihu sem kar takoj že kovček naredila in vanj zelooo veliko zložila....

Kovček sem ustvarila kar iz osnove za škatlico za kavo, dobite jo pri

 trgovina PREMIUM CRAFT

ki je sponzor tega meseca pri VESELI HIŠKI in še nagrado podarja.


Najlažje delo - prepogibanje in sestavljanje škatlice za kavo je v trenutku končano. 

Zmerim in odrežem MINTAY PAPIR - Seaside Escape ter prilepim na škatlico.


Z rezalno šablono Wayanay ABECEDA- VELIKE ČRKE izrežem besedo POTOVANJE

 in to 2x ( 1x iz belega, 1x iz papirja kolekcije), da so črke bolj trdne.


Na bel akvarelni trak odtisnem na desni štampiljko od Wayanay - BOŽIČ V SRCU,
na levi zalepim dekoracijo iz izrezanega kombija in rožic v odtenkih rumeno-oranžne barve, ki sem jih izrezala z rezalno šablono Wayanay - CVETOČA ČIPKA. 
Senčila sem z Distressi v rumenih in rjavih odtenkih.


Na vrhu naredim še ročaj in mu dodam vintage moder trak 
ter mali kovinski kompas, da se ne izgubim na potovanju ....



Uporabljen material lahko dobiš le z klikom na spodnje povezave trgovine :








Papir iz kolekcije MINTAY - Seaside Escape in papir   , iz katerega sem izrezala kombi
so iz prejšnje poletne kolekcije papirjev v trgovini PREMIUM CRAFT.

Sem te navdihnila za potovanje ali za ustvarjanje ?

Se vidimo v Veseli hiški...

Objem, Veana R.



SODELUJEM V IZZIVIH / I AM ENTERING MY CARD IN CHALLENGES :







7 komentarjev:

  1. Uau, kako domiseln in čudovit kovček si naredila. Gotovo bodo v njem same lepe stvari.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Zvezda, kako lepo popotovanje si pričarala.
    Kar ne morem se nagledati vseh detajlov, dodatkov, tako umetelno sestavljenih v čarobno celoto! Preleopo!!!
    Hvala za navdih spet in spet, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. u kako lep moder kovček, prav diši po morju in popotovanju z avtodomom :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Great project - love the camper van! Thanks for joining us at Countryview challenges and good luck in the draw!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako čudovit kovček in kako domiselno izdelan, da bi človek kar takoj nekam odpotoval z njim. Sveže barve, krasna postavitev, napis = TOP. Lp

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -