MAVRICA

 


Živijo !

Poletje je pred nami, saj je že mesec junij tukaj. Pri VESELI HIŠKI imam tokrat Izziv v barvah Mavrice, ki se večkrat pojavi na nebu v teh mesecih.


Sponzorka Izziva je trgovina PAPIRNATI KOTIČEK, kjer lahko najdete neskončno prelepih ustvarjalnih stvari, papirjev, šablon, štampiljk....

HVALA ANDREJA !




Uporabila sem belo DL voščilnico kot osnovo, z rezalnimi šablonami ELIZABETH CRAFT DESIGNS sem  izrezala iz barvnega papirja listke in iz rjavega papirja lončke, ki sem jih nekoliko osenčila. 

Zložila sem jih v vrsto po barvah mavrice ter na vrhu dodala še izrez z šablono
 PREMIUM CRAFT z izrezom besede čestitke.






Ustvarjalni material iz trgovine PAPIRNATI KOTIČEK, ki sem ga uporabila :

DL BELA VOŠČILNICA

BARVNI PAPIR V MAVRIČNIH ODTENKIH

REZALNA ŠABLONA ZA LISTE

REZALNE ŠABLONE ZA LONČEK ŽAL NI VEČ NA ZALOGI

REZALNA ŠABLONA ZA OKVIRČEK


Obiščite še objave mojih sostanovalk, saj vas čakajo prečudoviti izdelki !


Objem, Veana R.







2 komentarja:

  1. Kako domiselno si ustvarila mavrico. Zelo mi je všeč ideja. In prav zanimivo je videti pri tebi izdelek v preprostem stilu. Čudovita voščilnica.
    Objem k tebi

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si ujela mavrico v lončke. Zelo mi je všeč ideja kako še lahko uporabimo rezalno šablono listi. Hvala za inspiracijo. Pozdrav in objem.

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -