MOJ DEŽNIK

 


Moj dežnik predobro ve,
kam me vleče, kam pa ne,
vsakič mi pokaže nove
krasno pisane svetove.



Ojla !

Moj dežnik je že odprt, saj drobne dežne kapljice polzijo po oknih,
a verjamem, da v v prihodnjih dneh posije spet toplo sonce...

Seveda, muhasti mesec April nas čaka in
prav tako naš nov Izziv pri VESELI HIŠKI - MOJ DEŽNIK


Idejo sem dobila pri tej ustvarjalki na Youtube, kjer si lahko ogledaš postopek izdelave.
Sama sem jo nekoliko spremenila glede na svoje želje.




Ustvarila sem več-delno voščilnico v modro vijoličastih odtenkih,
 iz le enega lista papirja in nekaj izrezov.

Na sprednji strani zalepim prekrasen dežnik zvrhan cvetja in par metuljčkov
ter ob strani zavežem pentljo v modrem odtenku.


Torej, odrežem velik list papirja na pol po dolžini 
in naredim utore. 

Nato prepogibam in zalepim vse predele, tako da dobim predalčke,
kamor lahko zataknem tag ali kartico.


Dodam paus papir in nanj prilepim  laserski izrez ISKRENE ČESTITKE
 ter dodam še žepek izrezan s šablono.

Na zadnji strani naredim večji predalček s tem, da zalepim ob straneh zapognjen papir.
Nanj zalepim nekaj barvnih izrezanih trakov iz papirja in
v žep zataknem kartico, kjer zapišem voščilo.


Le poglej, kako uporabna je tale rezalna šablona !

Naredila sem kar 3 stvari z njo : tag, žepek in izrez za predalček.





Za ves ustvarjalni material se ZAHVALIM ANDREJI, 
ki je sponzorka tega meseca pri Veseli hiški



Ti pa lahko, le z klikom na spodnje linke skočiš v trgovino na izdelke,
ki sem jih uporabila pri tej voščilnici :

Papir LEMONCRAFT - Serenity












Lepo se imej in HVALA za obisk !
















2 komentarja:

  1. Uau, ta voščilnica je res nekaj posebnega. Kako lepo si vse uskladila. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Zvezdana tale voščilnica je res prekreasna. In res dobre ideje kaj vse lahko narediš z eno rezalno šablono za žepek. Definitivno bom tvoje ideje uporabila na svojih izdelkih. Papir, ki si ga uporabila je res krasen in izbrala si tapravega, saj vsi detajli pašejo. Hvala za inspiracijo. Pozdrav in objem Janja

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -