DVA ŠOPKA

Prinesi mi rože, ki divje cvetijo,

odpelji me v goro, kjer škrati živijo.

Pokaži mi zvezdo z mojim imenom,

zloži mi pesem z bizarnim refrenom.

Feri Lainšček


En lep sončen nedeljski pozdrav !

Pravijo, da je virus že vsepovsod, a jaz vem za en skrit kraj, kjer ga ni. To je moj atelje, saj ko ustvarjam pozabim na cel svet in današnje tegobe.

Spet smo pri domači nalogi 8. Male šole ustvarjanja in Vladkini nalogi  DVE VOŠČILNICI Z ISTIM MOTIVOM ZA DVA RAZLIČNA NAMENA.

Moje rožice so  nekaj prav posebnega. Sestavila sem jih iz dveh izrezov smetane od šablon  Skodelice. Desno izrežemo normalno, levo pa obrnemo papir in nato oba izreza nekajkrat potegnemo čez Sizzix, da se zareze zravnajo. Pecelj je od Tulipanov, sredinski pestič darilo Tine, zelenje in led tudi od Skodelice. Ovijalni papir in mašnica  sta od šablon Zvončkov in še dve voščili Najlepšega para.


Pri senčenju  se uporabila spodnje Disstress Inke in Lindy's spraj za zelenje.

No, še nekaj slikic vsake voščilnice, ki sta narejeni iz istih šablon ( razen voščila), a za različni priložnosti.







Lepo sončno nedeljo vam želim in le pobegnite v naravo na sprehod.

In za konec še ena mojih najljubših pesmi Ditke :


Objem, Veana R.


Sodelujem v Izzivih / I participate in Challenges :

najlepsi-par.si - 8.MALA ŠOLA







4 komentarji:

  1. SVETOVNO si skombinirala šablonico smetane v cvetove. Res si si dala duška pri netradicionalni uporabi šablonic -svetoven aranžma si naredila :):

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale objava, bo pa večkrat gledana skozi moja očala. Najprej vprašanje, ali je Feri tvoj prijatelj, si ponosna, ko nosiš imena vseh zvezd. Sedaj pa vem od kod ti vse lepe lastnosti. Ne vem, če še katera dela tako zelo lepe objave kot ti. Da o izdelku sploh ne govorim. Kako ti pride vse to na misel.

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj sem že pri zvončku mislila, da sem videla vse...zdaj pa smetana, ki je postala cvet...in to kakšen!!! Res si pravi vrelec krasnih idej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si to skombinirala in izdelala.

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -