PRAZNIČNI ZVONČEK


Naj ima Novo leto tople modre oči, 

saj v njih so nebo, sanje in sreča za vse ljudi. 


Ojla !

Hitim z domačimi nalogami, da ujamem učiteljice in da bom seveda "izdelala" razred. Tokrat je na vrsti Vladkin BOŽIČNI ARANŽMA. Hja, tistih prekrasnih šablon storža in smrekovih vejic si še nisem kupila, zato sem malo improvizirala iz drugih šablon Najlepšega para.


Naj napišem, kako sem sestavljala in kaj sem uporabila :

  • - zvonček sem izrezala iz knjižnega kazala
  • - obesek v zvončku iz stojala ulične svetilke in krogca iz šesterokotnikov
  • - smrekove vejice iz lista za jagode
  • - storž sem sestavila iz osnove jagode, na katero sem lepila izreze iz dekorativnega polkrožnega izreza
  • - modre vitice in zeleni listki so tudi iz serije Jagode 
  • - zelena dva listka iz seta skodelice
  • - bela osnova pravokotnik  Valoviti pravokotnik 
  • - vejice embossirane s prahcem od Tine darilo
  • - napis Vesele praznike izrezan v  zastavici, ki sem ji odrezala krake
  •  - zvezdice- ne vem čigava je šablona in sem jih dodala, ker sem tam popackala z  umazanimi prsti od Disstres Inkov. Vladka, tista tvoja ozka blazinica je TOP. 
  • - papir Rayher  - Winter Dream 
  • - Disstress Inki : Vintage Photo in Faded Jeans
 

 Če imaš veliko domišljije in potrpljenja ti znese, a priznam, da sem se pošteno namučila in porabila veliko časa . Nekajkrat sem mislila kar vse zmečkat... Se splača kupit šablone !

Misel za konec : Trud je poplačan le, če človek ne odneha. (Napoleon Hill)



Sodelujem v Izzivih / I participate in Challenges :


najlepsi-par.si - 8.MALA ŠOLA

najlepsi-par.si- NOVA KOLEKCIJA


asyoulikeitchallenge.blogspot.com-BLU+?

I love to combine blue with brown, as the cool tones in blue harmonize perfectly with the warm browns 

simonsaysstampblog.com- Layer It Up






8 komentarjev:

  1. Super si uporabila šablone! Rezultat je čudovit! Bodi lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale Napoeleon je imel čisto prav. Videti je, da si imela idejo v glavi in da si jo uresničila s tistim, kar imaš, kar jo dela unikatno. Ja, je že res, da je včasih bolje imeti kakšno šablono, olajša. Skratka tvoja pobeljena modrina spet zažiga. Lepo je gledati, kako se ideja in navdih poustvari pri vsaki ustvarjalki. Lepo sem si spočila oči na tvoji voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo kako domiselno uporabljene šablone. Rezultat je več kot fantastičen!!!
    Prečudovito voščilnico si izdelala.
    Želim ti lepo nedeljo. 🤗

    OdgovoriIzbriši
  4. Še dobro da si bila vstrajna, saj je voščilnica NORO všečna :9. Pridno delaš domače naloge :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Saj se sploh ne morem nehati čuditi...tvoja voščilnica je čarobna že na prvi pogled in ko jo natančno pogledaš in vidiš, kako domiselno si se je lotila, dobro veš zakaj je tako! Nekaj izjemnega!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful card! Lovely colour combination. Thank you for joining us at As You Like It. xx Wilma

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrhusnko si se poigrala z izrezi in ustvarila ta storž. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  8. A gorgeous card, lovely design
    Thanks for joining our challenge at As You like It this time.
    Lorraine x

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -