DANES JE TVOJ DAN

 

Ker to je dan najlepših sanj, ki trajal bo za vedno.

Utrip srca me vodi tja, kjer je ljubezen prava.

In če mi kdo vzame to ljubezen, vzame mi srce,

a brez srca zaljubljen biti se ne da.


Živijo,

naj bo danes poseben dan za vse,  še posebej za vse ženske, ki se zdravijo za Raka na dojkah. Ta teden predstavim 3 voščilnice, ki sem jih naredila za ta dobrodelni namen, ki poteka pri CRAFT-alnici v mesecu oktobru.


Tema drugega dela Izziva je VOŠČILO - NAPIS, ki naj bo osrednji motiv. Tako sem izbrala šablono SIZZIX, ki je nisem še uporabila in je za tokrat preprosto popolna.

Za roza in pikasto ozadje sem uporabila šabloni NAJLEPŠEGA PARA - OKRAŠENI PRAVOKOTNIKI in na vrhu dodala pentljo v sivem odtenku. Vse sem osenčila z DIsstres Inki Oxide VINTAGE PHOTO in WORN LIPSTICK .

Pravijo, da je dan tak, kot si ga sami naredimo, zatorej se potrudimo, da bo današnji poln ljubezni ! 






Sodelujem v Izzivih / I participate in Challenges :


craft-alnica.blogspot.com- EUROPA DONNA

www.najlepsi-par.si - GALERIJA OKTOBER

simonsaysstampblog.com- LAYER UP





5 komentarjev:

  1. Zelo od blizu sem morala pogledati, ali so te črke v zanimivem vzorcu izrezane ali nalepljene. Ne glede na to, pa zelo lepo pašejo na podlago in napis veliko pove. Naj boo vsak dan takšen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lahko rečem samo WOW. Krasna kombinacija barv in okvirčkov. Zeeelooo všečna. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepe barve vzorci in nežni didatki. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako zelo lepa voščilnica. Hvala za tvoj prispevek v dobrodelni Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito voščilo si dodala na čestitko :-)) Zelo je lepa!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -