PERFECT MAN


No, he is not perfect. He is human and flowed,
but he's perfect for me and that's all that matters.
Unknown

Hi there. Today I wish to present you a Vintage masculine card, 

I've made it for my hausband birthday. And yes, he is not a perfect man 
and I even don't now if he is perfect for me, but we are married 32 years. 
This high number should mean something...


I was inspired from a Moodboard at Mix Media Place Challenge. 
I just adore to combine ther brown colour with blue and green. 

First I used papers from 7 Dots Studio, Prima and Canvas Corp for made an colage.
Than I covered  with transparent gesso and made the arrrows 
with a stencil from 7 Dots Studio . 

The beautiful gears are from MITFORM- Thanks for your amazing prize last year. 
I used Alkohol Inks for make them shine in colours and rusty look. 


I wish to had Waxes, but for now I just have to make this on the old way. 
 I cuted the image from an old newspaper of year 1965. For   I bought  at the antique bookshop the full year edition and I love to read somethimes old  articles. 
The image is glued on the piece of cardstock, where I used Crackle paste 
and stencil 7 Dots Studio- Northern Lights. 
There are no colours and embossings I loved more than Lindy's ! 
Here I played with Lindy's Sprays, Magical Shakers 
and the amazing Midnight Teal Emboss Powder.

Lindysgang-Starburst-shimmer-sprays-Bachelor-button-blue
Lindysgang-starburst-shimmer-sprays- Sea-mint-green
Lindysgang - Magical Shaker -Bratwurst Brown
Lindysgang -embossing-powder-Midnight Teal




At the end I distressed the edges with Distress Ink Vitage Foto and
 add the initial letters of my hubby name -RR. 

Hope you like my card, but mostly I hope he will like it
as this is not his favorite style !

All good, all the time... Hugs. 


Pozdravljene! Tokrat predstavim Vintage moška voščilnico narejeno za mojega moža. 
Ni perfekten  in tudi ne vem, če je glih zame perfekten, kot pravi zgornja misel,
 a to, da sva poročena že 32 let vseeno nekaj pove...
Na Craft-alnici so me punce spodbudile, da po dolgem času ustvarim moško 
voščilnico in to celo z brki -MOVEMBER in ker sem imela v mislih že čudovito barvno fotografijo Izziva Mix Media Place se je vse skupaj prekrasno ujelo.


Najprej sem naredila kolaž iz papirjev 7 Dots papers, Prima in  Canvas Corp.
Vse sem prekrila z prozornim gessom in s stencilom 7 Dots Studio naredila puščice. Kovinske zobnike sem prejela lani od MITFORM in jih še nisem uporabila, 
zatorej je bil skrajni čas. Pobarvala sem jih  najprej z črnim gessom, nato belim
 in na koncu z veseljem polivala Alkoholne Inke in sušila z grelno pištolo,
 da so se barve prelile in zacvetele.


Podobo moškega z brki  sem izrezala iz stare revije Moja Žena, ki sem jo kupila čv Mariborski Bukvarni , celoletne izdaje za 1   vezano v knjigo. Včasih rada 
preberem kakšen star članek, večinoma pa jih uporabljam za obtežitev.
Podobo sem zalepila na karton, na katerem sem prej naredila strukturo z Pasto za razpoke  in stencilom 7 Dots Studio- Northern Lights. 



Moje najljubše barve in embossing prahci so seveda Lindy's. Tokrat sem se poigrala z Lindy's Spraji, Magical Shakers in
 prekrasnim Midnight Teal Emboss Powder, ki je dodal čarobnost in blišč voščilnici.

Na koncu sem robove voščilnice potemnila z Distress Inkom Vintage Foto
 in dodala njegove inicialke RR  za osebni dotik.


Upam, da vam je všeč, a še bolj se nadejam, da bo všeč njemu,
saj tole ni ravno njegov stil....

Za vedno, vse dobro, ustvarjalno... Objem.


I participate in Challenges :


 









13 komentarjev:

  1. I for one think this is a fantastic birthday card, and your "perfect" man should love it! Enjoyed reading your little story that went with this. Wonderful textures, layers, images and colors!! I can't believe you found your paper from so far back, and I think you did fantastic work with your materials! Thanks so much for sharing your amazing card with us at Sandee and Amelie's Steampunk Challenges! hugs, Maura

    OdgovoriIzbriši
  2. Za naše fante samo najboljše!:-) Čudovito voščilnico si izdelala svojemu dragemu. Barvna kombinacija me je navdušila in pa čisto poseben motiv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoja čestitka me je totalno navdušila. Res si mojstrica v mixed media tehniki in ta barvna kombinacija je top. Sem prepričana, da bo čestitka možu všeč. Glede popolnosti pa...če bi bili ljudje popolni bi bilo preveč dolgčas. 😁

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, fantastična je. Prava mojstrica si!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zvezda hvala za vpogled v še eno tvojo mojstrovino - čisto si me navdušila, pa sploh ni zame ;-) Barve, detajli, mix media - popolna kombinacija. Če boš organizirala delavnico mix medie, sem že na seznamu!
    En velik objem poln zdravilnih želja pošiljam na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastična moška voščilnica.Ja, 32 let skupnega življenja zmorejo le tisti, ki niso in priznajo, da niso perfektni. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. Thank you for sharing with us at SanDee&amelie's Steampunk Challenges. Incredibly nice birthday card for your husband. Exciting to discover all your great layers. Hugs, Susan

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je tvoja brkata voščilnica :-)) Krasno si jo sestavila v mešani tehniki.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Awesomeness Veana! I just love all the textures! Thanks for joining us over at Art Piaskownica blog! Hugs!

    OdgovoriIzbriši
  10. Absolutely gorgeous card! The layers are incredible! And so meaningful! Thank you for joining us at Mixed Media Place

    OdgovoriIzbriši
  11. Thank you from Mixed Media Place! Stunning card!

    OdgovoriIzbriši
  12. Totally charming masculine vintage creation! Thank you for playing along with Mixed Media Place!

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -