HITRO, HITRO POD ODEJO

 


Hitro, hitro se pokrijmo,

nosek pod odejo skrijmo.

noč odpira svoja vrata,

vidi se že njih pozlata.

Dobro jutro, dober dan !

Je tvoj nosek že pokukal izpod odeje na prvi novoletni dan....

V Veseli hiški smo v letošnjem letu pesniško navdihnjene  in tako bodo naše Izzive objemale pesmice, takšne in drugačne.

Boš tudi ti našla navdih v rimah pesmic ?

Jaz sem svojega našla v tejle kapici, ki toplo greje pred zimskim mrazom.

Kako sem jo naredila ?

Seveda iz sponzorskega materiala trgovina PAPIRNATI KOTIČEK

in en velik zahvalni objem ANDREJI, 
ki  bo tudi v tem letu podpirala naše ustvarjalno delo v VESELI HIŠKI.

ANDREJA nam je tokrat poslala že v začetku decembra prekrasen in obilen paket ustvarjalnega materiala.



Za izrez kapice oblike voščilnice sem na spletu našla tole predlogo.

Iz belega 300 g papir ja sem izrezala osnovo in zalepila gor še izrezan papir 

Na spodnjem zavihku sem s pomočjo stencila naredila zimski pleten vzorček.


Izrezala sem ljubkega ptička, modro božično zvezdo, nekaj smrekovih vejic in naredila nekaj belih izrezov z rezalno šablono. 
Vse skupaj sem povezala v motiv na levi strani kapice.

Na vrhu še nekaj belih volnenih nitk in izrez rozete iz papirja za cofek.


Ves uporabljen material lahko dobiš na spodnjih povezavah :



In ne pozabi na ogled še k drugim stanovalkam 
Janji, Valeriji, Branki in Majdi,
 kjer te navdihnejo s svojimi idejami.

Nestrpno pričakujemo tvoj navdih iz januarske pesmice...








11 komentarjev:

  1. Čudovita kapica in kot vedno vse barvno usklajeno. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako čudovita in nežna je tvoja zimska kapica. Prekrasno si ustvarjala. Objem k tebi!

    OdgovoriIzbriši
  3. O kako luštna kapica! Tudi sama bi se razveselila takšne:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Zvezdana, tako čudovita inspiracija. Kako lepo je videti že pri prvi pesmici kje se nas dotakne in kako jo interpretitamo.
    Kapica je čudovita. Velik pozdrav in objem. Janja

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta tvoja kapa mi je zelo všeč in super si jo okrasila, naj te tudi prava greje v teh dneh.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimivo, kako si je vsaka po svoje interpretirala pesmico. Krasna, nežna je tvoja kapica, priklicala je sneg in nižje temperature :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. kako čudovito je pa to, hvala za predlogo!

    OdgovoriIzbriši
  8. "Alora, pridem več kasno" na obisk k tebi, ampak mi je celo uspelo :). Fantastično si napletla in okrasila tole toplo kapico. Svetovna ideja in hvala za predlogo. Pošiljam zasnežen objem ;).

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -