TRIKOTNIK


Oj smrečica, oj smrečica
ponosna in zelena.
Vse leto ti nam zeleniš,
za Božič pa razveseliš,
s srebrom, zlatom obdariš
nas pravljično odeta.


Ojla ! 

Mesec november je tu in nov Izziv pri Veseli hiški. 
Tokrat ustvarjamo v trikotni obliki in sama sem naredila praznično smrečico, saj se najlepši čas v letu hitro približuje.

Sponzor tega meseca je trgovina Mavelu in od Marine sem prejela 
prekrasen komplet štampiljk in rezalno šablono Lepe praznike.

HVALA MARINA !

Smrečico sem izdelala iz treh kvadratov 11 cm x 11 cm  ( shema spodaj - Valerie Pinaut Blog
in jih dodatno okrasila po svoji ideji.







Ustvarjalni material iz trgovine MAVELU,
ki sem ga uporabila pri izdelavi :



Hvala , da me spremljaš in bereš !

Upam, da sem te navdihnila z mojo praznično smrečico
in da jo ustvariš še sama po svojih željah.

Lepe in izvirne ideje najdeš tudi pri mojih sostanovalkah
Janji, Valeriji, Majdi in Branki .


Objem, Veana R.


Izdelek prijavljam v Izzive / I participate in Challenges :







1 komentar:

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -