PRAVOKOTNIK


Uživaj v rožah, prepusti se sončnim zahodom,

smehu majhnih otrok,

dežju in ptičjemu petju.

Vse to vsrkaj vase.

Ni poti do sreče, sreča je pot.

Wayne W. Dyer


Ojla !

Junij je tu in čaka nas vroče poletje. 

Prekrasni sončni zahodi, vonj po slanem morju in brezskrbno poležavanje v senčki  so misli, ki me že prevzemajo in polepšajo dan.

Vem, da tudi tebe vabijo lepi dnevi in želim ti veliko sproščenosti, veselja  in ustvarjalnosti v poletnih dneh !

VESELA HIŠKA ima seveda nov Izziv in tokrat je to oblika  - PRAVOKOTNIK. 

Naš sponzor v mesecu juniju je odlično založena trgovina PAPIRNATI KOTIČEK in njena lastnica ANDREJA ti lahko izpolni vsako željo. Vedno, ko prejmem njen paket se zelo razveselim in ideje kar švigajo... 
IZ SRCA SE TI ZAHVALJUJEM  !


Prevzeli so me albumi za fotografije, ki jih imam nešteto. No, samo v računalniku, na telefonu, USB..., a počasi bodo najlepše našle svoj prostor v albumih, ki jih bom naredila sama.

Tokrat sem ustvarila mini album za mojo dobro prijateljico, ki je že lani praznovala okrogla leta in ki ceni moje ustvarjalno delo. 

Naj ti bo lep spomin draga moja !


Najprej sem sestavila že izrezano škatlico iz papirja, ki mi ga je poslala Andreja. In moram priznati, da je super preprosto, da sem jo sestavila prvič in da jo bom zagotovo še naročila. Okrasila sem jo z izrezi vrtnic, čipko in nekaj dodatki.


Iz belega papirja 30 x 30 cm sem naredila mini album. Naredila sem utore na 10 cm in prepogibala. Dodala sem še dva, da je nastal pet delni album.


Vsako stran albuma sem okrasila z različnimi izrezi, odtisi štampiljk in barvami  v odtenkih papirja.
 

Vse uporabljene izdelke lahko pogledate na spodnjih povezavah v













In tako je sedaj spomin ujet v fotografijo, v album za vedno. V albumu so prave fotografije, a zaradi javnosti objave sem v Wordu naredila črno-bele okvirčke in jih zakrila.



Upam, da sem te navdihnila s svojim ustvarjanjem in da še ti ujameš svoje spomine v doma narejen album.  



Ne bo ti žal, saj je v resnici bolj enostavno, kot izgleda !

Objem, Veana R.

P.S. Hm, kakšna razlika med jutranjim in popoldanskim fotografiranjem ob oknu. A žal danes ni več časa za popravke. No, itak moram narediti še zadnje strani in tako objavim v prihodnjih dneh....








2 komentarja:

  1. Uau, kako lepo. Pri tebi pa res vedno nastane nekaj posebnega... Prava paša za oči!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Zvezdana ti tvoji mini albumi so prava paša za oči in res krasna inspiracija, da svoje spomine pospravimo med čudovito okrašene platnice in strani. Hvala za prekrasen navdih. Pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -