SIVA KOT MIŠKA


Siva pot, vodi me,

kamor hoče srce.

Na Primorsko,

kjer je morje,

vodi me, siva pot . . .


ŽIVIJO !

Naša sponzorka meseca je Tina - NAJLEPŠI PAR , ki je ravnokar izdala novo JESENSKO - ZIMSKO kolekcijo šablon in štampiljk in vse so FANTASTIČNE !  Upam, da ste si naredile že zalogo, kakor mi punce iz Vesele hiške in seveda, da vas bomo s svojimi idejami navdihnile. 
Če ste pa kaj "pozabile" le hitro v trgovino k Tini !



Veselo pričakujemo tvoje ustvarjalne ideje ! 

Za navdih poglej na Bloge STANOVALK VESELE HIŠKE !

In kaj je navdihnilo mene tokrat ? Osebno sem nagnjena k pretiravanju ( saj veste, da meni CAS ne uspe ) in tako sem si zamislila ustvariti NAMIZNI KOLEDAR. Tinini novi izdelki so me tako navdušili, da so ideje kar letele! In še posebej me je osrečila njena kolekcija papirjev, ki so ČUDOVITI in se odlično podajo k šablonam.

 A kaj, ko mi je zmanjkalo časa za ogrodje koledarja, ki je še v izdelavi. Tako vam danes pokažem samo narejene tage, končni izdelek pa v prihodnjih dneh, kjer bom opisala izdelavo in naredila boljše fotografije.


Hja, resnično veliko jih je ! Najprej za mesece v letu, to je 12 tagov, potem za dneve, torej 4 tagi za prvo številko in 10 tagov za drugo številko. Vse skupaj...  Ne, ne bomo šteli, saj sem izrezala dvojne ( spodaj je še bel), da bodo bolj čvrsti pri obračanju.


Uporabila sem večinoma nove štampiljke in šablone, a pri tako velikem projektu brez prejšnjih njenih izdelkov ne gre. 



Hvala za obisk in lep vikend želim !









5 komentarjev:

  1. Veana, sem že mislila, da me s svojimi mojstrovinami ne moreš več presenetiti. A tokrat si prekosila še samo sebe. Spet si me pustila odprtih ust. Čisto sem navdušena! Kakšna ideja in izvedba. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja nora ideja in super bo, se veselim končnega izdelka in opisa😉. Sem že hotla nekaj računat kolk izrazov je potrebnih, pa bom kar počakala 🤣. Konkretno delo, čestitke in lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita ideja Veana, čisto sem očarana in mislim, da ne boš huda, če tudi sama izdelam podobnega ;-)
    Hvala za navdih, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Noro!!! Kakšen krasen projekt. Res veliko vloženega dela in kreativnosti, ki te potem razveseljuje celo leto. Prekrasno!!! Vedno polna novih prečudovitih idej s katerimi nas razvajaš. Velik objem in pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastična ideja za izdelavo koledarja!!! Kdor zna zna. Tvoje ideje so vredne vse pohvale.
    Želim ti lep sončen dan

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -