DARILNA ŠKATLICA

 

S soncem nasmeha prižgemo luči,
v očeh naj iskrijo se solze sreče,
na jelki zeleni gorijo naj sveče.

Naj lepih želja bo tisoč izrečenih,
v miru, ljubezen živi naj vsak,
ko novo leto k nam usmerja korak.

Pozdravljene! 

Danes predstavljam DARILNO ŠKATLICO narejeno kot domačo nalogo pri Mali šoli ustvarjanja. Moram kar pohiteti, da dokončam vse naloge.

Tina nam je pokazala, kako sestavimo zanimivo škatlico z uporabo šesterokotnikov. Že ob ogledu videa sem se spomnila na posebno lep paus papir potiskan z rožami, ki sem ga kupila že več let nazaj na Tenerifih in ga nisem še uporabila. 


Na vrhu in spodaj sem naredila pokrova iz 300 g rjavega papirja, da je bolj trdno, osenčila z Distress Oxide Vintage Photo in dodala krem čipko in tanek rjav trakec.

Na zgornjem pokrovu sem naredila cvetlični aranžma, kjer sem uporabila izreze listov od jagode, čipko zašito v krog in rdeče, rjave ter bele rožice.


Zdelo se mi je, da še nekaj manjka in sem poskušala dodati več izrezov voščil. Na koncu sem se odločila za izrez Čestitke, ki je resnično dodal škatlici zaključni dotik.


Uporabljene šablone Najlepšega para :
 


8 komentarjev:

  1. Obračam rokav in vračam pozdrav. Eh, jej, kaj naj sploh rečem. kdo bi si mislil, da bo tale pavs pristal na tako lepi škatlici in se kosal z bogato obloženim pokrovom. jaz sem pri tej domači nalogi silno poenostavila, ti pa si šla do konca in čez s svojim prepoznavnim stilom. "Narjen!"

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kako zelo je lepa. Tako čudovitega pavs papirja še sploh nisem videla. Ampak brez tvojih čudežnih rok, tudi pavs papir ne bi bil dovolj. Res pravljično! Vračam pozdrav in objem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim, da je ta pappir čakal prav na ta trenutek. Kako je lepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fab project ! Thank you for joining us over at Country View Challenges for the 'anything but a card' challenge. Corrie x

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšna toplina veje iz tvoje škatlice, čudovito si jo okrasila...in potiskani pavs papir je tako zelo lep...

    OdgovoriIzbriši
  6. such a pretty and intricate project, wow! so pleased you could celebrate the Midnight Clear with us at JINGE BELLES!

    OdgovoriIzbriši
  7. what a gorgeous gift box project .... thanks for joining our CLEAR-ly Christmas at Jingle Belles.

    OdgovoriIzbriši
  8. Very pretty. Thanks for joining in with my anything but a card challenge over at country view xx

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -