MODRA SIMFONIJA


Življenje naše je kot simfonija,
kjer bele tipke mešajo se s črnimi,
kjer vedri toni mešajo se z mrkimi -
šele takrat nastane harmonija...



Drage ustvarjalke, 
nov mesec je pred nami, 
mesec MAJ, najlepši mesec v letu.
Latinska beseda za mesec maj je Maisus. 
Beseda izvira iz imena latinske boginje z italijanskega območja z imenom Maia. 
Maia je bila boginja pomladi, hči Favne ter žena Vulkana. 
Tudi staroslovensko ime Veliki traven nakazuje na bujno pomladno rast. 

V Veseli hiški imamo nov Izziv, ki ga je izbrala Janja
in je resnično na temo bujne pomladi


Pri meni je zacvetela v modrini čestitka narejena iz dveh starih kuvert.

V tej objavi le fotografije mojega izdelka,
opis izdelave morda dodam kasneje.








Uživajte v praznikih in lepo se imejte !

Veana R.

Sodelujem v Izzivih / I participate in Challenges :

http://www.vintagejourney.com/

http://movingalongwiththetimes.blogspot.com

https://www.simonsaysstampblog.com/mondaychallenge/

12 komentarjev:

  1. Uau, vedno znova me navdušiš s prefinjenim občutkom za detajle. Prekrasen izdelek, prekrasno cvetje in čudovite barve. Naj bo čudovit tudi tvoj dan. Lepo bodi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Spet ti je uspela ena lepa harmonija barv detajlov in uporabljenih pripomočkov. Tako zelo lepo poslikaš, da fotografije same govorijo in pokažejo vse podrobnosti. Takšnega projekta ne narediš v eni uri, zato se klanjam tebi in izdelku. Naj vam lepo cveti maj v Veseli hiški in v srcu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoji izdelki so narejeni s srcem.To potrdi tudi tvoj zapis spodaj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Veana ... začarala si me že z barvami .... saj veš ;-)
    V nadaljevanju pa ... eksplozija micenih podrobnosti, detajlov in preblisk .... Barcelona, Gaudi, moja strast do mozaikov.
    Srčna hvala za popoln odklop, ki ga doživim ob tvojem ustvarjanju, hvala za navdih in ... resnično sem hvaležna, ker si del mojega bivanja na tem čarobnem planetu!
    En velik objem od mene do tebe, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit izdelek! Zelo so mi všeč barve, ki si jih kombinirala. Rožice so pa čsito majske. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. res, kakšna simfonija, me je spomnila na španijo in seviljo, ki je bila nekaj časa moj drugi dom. čudovito res, vsa ta modrina in vso to cvetje ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale projekt je čista poezija od cvetov do nabora papirjev in vseh dodatkov - vščekam na polno :)!

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful flower project thanks for joining us at MAWTT.

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga moja Zvezdana, kako čudovito si ustvarjala. Super inspiracija za voščilnico malo drugače. In tvoja je prava paša za oči. Res imaš neverjeten obučtek kako s krasnimi detajli narediš izdelek magičen. Krasne barve in res lepe rožice, ki krasijo sprednji del. Velik objem in pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši
  10. Hi
    Lovely projects and flowers.
    Thanks for joining in at MAWTT.
    Best wishes.
    Ang

    OdgovoriIzbriši
  11. Hello… Thanks for sharing your lovely card with ‘Moving Along with the Times Challenge Blog’; it fits perfectly with our ‘Flowers’ challenge theme. Hope you can join us next month for our new challenge. Diane Louise (Team Leader) xx

    OdgovoriIzbriši
  12. What a lovely dimensional card. I love the flowers on the front and the gorgeous papers you have used to carry through the nature theme work so well . A great idea to use envelopes ! Thank you for sharing your beautiful project with us over at A Vintage Journey. Toni x

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -