PRAZNIČNO VZDUŠJE


Vesel božič! Naj zvezde
ljubezni in sreče zate sijejo
vse leto, in naj te sreča nikoli ne pozabi!


Prisrčno pozdravljene drage ustvarjalke ! 

Danes predstavljam praznično voščilnico, ki sem jo ustvarila 

Prisrčno vas vabim, da se nam pridružite
 in pokažete svoje praznične izdelke !


Verjemite, da sem imela neverjetno tremo, kot da se vam predstavljam prvič.
No, pravzaprav je to nekoliko tudi res,
saj sem končno spoznala kakšen stil me osrečuje.


In to je preprosti Vintage, brezskrben z dodatkom naravnega pridiha.

Taka sem  namreč po duši, svobodna in nostalgična,
vendar sem se v današnjem modernem ritmu življenja ujela 
v perfekcionizem in nasičenost, tudi pri ustvarjanju. 



A ustvarjanje namenjeno le sproščanju in veselju, kajne?


Zdaj pa je čas, da napišem kako sem voščilnico naredila.
 Imam cel paket voščilnic mere 21 x 10 cm, torej bodo letos moje podolgovate.
 Bel papir sem embossirala z Sizzix srajčko in osenčila z Distress Vintage Photo
nanj zalepila list iz stare knjige in ostanek od izreza papirja Lemoncraft.

Iz natur kartona sem izrezala čudovit okvirček z Sizzix šablono
na desni dodala Chipboard in na vrh vsega zalepila zimski šopek.

V šopek sem povezala dva posušena makova cveta ( z mojega vrta ) vitico trte,
 ki se jo odtrgala kar na dvorišču, rdeče umetne in bele zasnežene bunkice
 in svetilko embossirano z rdečim prahom. 



Šopek sem ovila v belo čipko in juto ter zavezala z rdečo vrvico
Izrez Najlepšega para  * Vesel Božič *  na dnu voščilnice je naredil
tisto pravo Praznično vzdušje.

Še veliko ustvarjalnih idej predstavim v prihodnjih dneh,
saj je december mesec praznikov
in zatorej bo praznično vzdušje čutiti povsod.
tudi na mojem blogu.

Objem, Veana R.


Voščilnico prijavljam v Izzive / I participate in Challenges :







I add the red lantern









13 komentarjev:

  1. Ful lepa. Vsec so mi tople barve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ful lepa. Vsec so mi tople barve😁

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je! Čudovite barve naravnih materialov si lepo povezala s papirji in teksturami! Čisto do zadnje pike praznično lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. WOW! Just BEAUTIFUL! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘ Christmas Style’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite barve, dodatki, pravljična...

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si povezala naravne materiale in izreze iz papirja. Zelo lepo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si kombinirala papir in naravne materiale. Pravo praznično vzdušje si pričarala.

    OdgovoriIzbriši
  8. OH this is gorgeous! Love the colors and the vintage flavor and vibe and the beautiful natural accents! WOW! Thanks so much for playing along with us at The Double D, What's Your Christmas Style Challenge, Donna, DT Member. Merry Merry! (sorry for the late comment, we were away!)

    OdgovoriIzbriši
  9. OMG... this is just amazing! I really love it and I hope you are a follower of my blog!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    OdgovoriIzbriši
  10. What a lovely creation. Nice embossed background and the beautiful eye catching bouquet of natural and other elements.
    Thank you for joining us at Do-Al(l)Creatives #36 and good luck.
    Wies DT DAK

    OdgovoriIzbriši
  11. Oh my, love the amazing bouquet. Your card is great!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives{#36 – Shabby Chic / Vintage}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge{#36 – A little present for you}
    Alex' Kreative Seite

    OdgovoriIzbriši
  12. Marvelous creation! I love all the flowers! Thanks for joining us at DAK!

    OdgovoriIzbriši
  13. Če bi morala izbirati najljubšo kombinacijo bi bila to naravna z belo in dodatkom rdeče. ♥
    Ker sem sam tudi taka preprosta, svobodna in obožujem tradicijo z veliko ljubezni.
    Tvoja praznična voščilnica pa je zame popolna, iskrena praznična!
    Vse lepo želim v novem letu, naj bo iskreno, svobodno, srčno in srečno 2020!

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -