Roza Vrtnica * Pink Rose

 
 Vrtnice so gojili že pred več kot 5.000 leti v Aziji in še dandanes  lahko občudujemo njih lepoto. 

Tale čudovita roza vrtnica  ( na spodnji sliki ) raste ob naši hiši.  Prekrasna  in opojno dišeča socvetja me omamijo v mesecu v juniju, ko se kot kraljica bohoti v mojem cvetočem  vrtu. Iz cvetnih listov sem pred leti naredila čudovit sladek liker, ki me je pozimi spominjal na njeno lepoto.  

Roza vrtnica pomeni plemenitost in ljubkost !

In te lastnosti se moji vrtnici res galantno prilegajo...

OPIS IZDELAVE 🍭🍭



Vintage izgled voščilnici naredimo tako, da papir odrežemo in robove postrgamo, lahko s škarjami ali strgalcem. Nekatere  kose lahko tudi kar trgamo in osenčimo vse robove  z Distress blazinicami. Sama sem naredila 3 pravokotnike : enega v velikosti osnovne voščilnice in še dva manjša., ki jih poljubno zložim.



S šablonami Najlepši par - list od jagode in Dekorativni polkrožni rez  izrežem nekaj zelenih listkov in dva lila ornamenta. Ob tem moram dodati, da sta ta dva polkrožna reza ENKRATNO ČUDOVITA !!! 

S šablono......izrežem bel prtiček ,ga odrežem na pol ter osenčim. 
Papirnato vrtnico pobarvam z Distressi, v sredini ji odrežem pestiče in v sredino raje zalepim iz drobne čipke narejeno rožico ter na sredino še roza kamen. 

Obdelano vrtnico in nekaj barvanih rožic v roza in lila odtenkih, nekaj belih perlic, bele svetleče pestiče, juta trak, lila in bele lesene krogce.....

Belo čipko zalepim z samolepilnim trakom na rob zgoraj in spodaj ter posujem z drobnim belim prahom.  Srebrn kovinski ornament v obliki kvadrata premažem z belim gessom in roza Nuvo mousse  ter ga razrežem na pol.

Sedaj se lotim zlaganja vseh elementov v prekrasen in dišeč šopek, ki bo krasil voščilnico v levem kotu spodaj. To sestavljanje in lepljenje traja kar nekaj časa, saj dodajam, spreminjam, odvzemam....dokler z rezultatom nisem popolnoma zadovoljna. Vendar, ker popolnosti ni !!! včasih še sama sebi rečem : " Zdaj bo dovolj ! Ne kompliciraj  !! " 


Štampiljka Cvetje v vrtu življenja  poveže z besedami vse to, kar sem želela ujeti v tej čudoviti voščilnici. Besede so del celotne štampiljke - Najlepši par , ki sem jo razrezala, da jo lahko bolje izkoristim.

Moja današnja voščilnica je narejena z ljubeznijo do vseh dehtečih rožic v mojem vrtu !!












12 komentarjev:

  1. Super card. Thanks for joining us at ATSM
    Elaine

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks Elaine for your nice comment .

      Love & Hugs

      Izbriši
    2. Very romantic-looking card with lots of beautiful texture! Thanks for joining us at Daring Cardmakers this week!

      Izbriši
    3. Thanks for your lovely words.

      Kindly regards.

      Izbriši
    4. Beautiful vintage feel to this card! Thanks so much for joining us at Color Throwdown!

      Izbriši
    5. Thanks Wanda for your kidness💜💛 I love vintage....

      Izbriši
  2. ja, vau, tale je pa prekrasno, prava umetnina!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tina za tvoje pohvalne besede ! Lep dan želim....

      Izbriši
  3. Wow - so very beautiful and perfectly shabby chic!

    Thanks for sharing at In The Pink - good luck and hope to see you again soon.

    Christine x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Christine for your lovely comment💜💚💛
      Love&hugs

      Izbriši
  4. Lovely how you could combine all thw colors and embelishment into your great card. Thanks for joining us at ATSM, Martina DT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks so much Martina! Your words mean a lot to me ...

      Love&Hugs

      Izbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -