Gremo na sprehod / Let's go walking

Moja prva objava o ustvarjanju naj bo kar nova otroška čestitka, ki sem jo izdelala prejšnji teden. Pri brskanju po predalih so mi pod prste  prišli  luštni okvirčki za majhne fotografije, ki sem jih pred časom kupila na dopustovanju na otoku Tenerife, v Španiji. In seveda, ker so me čisto obnorele male živali se je   hitro vse povezalo in tako je nova ideja sedaj tu pred vami ! 

OPIS IZDELAVE 🎨🎨🎨

Za osnovo uporabim kvadratno krem vizitko 13,5 cm x 13,5 cm od Anita's ( kupljene že pred časom v Darilnici Klavdija ). Na prvi strani naredim utor nekje na sredini , torej 6,75 cm in prepognem polovico nazaj.  Tukaj lahko zapišem, da pregibe delam na plošči z utori in ponavadi izberem pač najbližjo.

Nato izrežem 3 kose papirja z otroškim motivom naslednje velikosti :


2 pravokotnika mere  6,5 cm x 13,2 cm

1 kvadrat mere 13,2 cm x 13,2 cm

Robove osenčim z distress blazinicami  in papir zalepim z ATG lepilno pištolo na osnovo.


Zdaj je na vrsti ozek trak, ki poveže vse tri dele osnove, da se pravilno odpirajo. 


Iz barvanega papirja ( 300 g) izrežem podolgovat rjav trak mere 26,5 cm x 2,5 cm,  nanj na sredino zalepim trak iz modrega papirja mere 26 cm x 2 cm in na vrh še rumen trakec z belimi pikicami, ki ga že imam  ( 26 cm x 1 cm ).


Traku naredim 2 utora, vendar ga  zalepim na voščilnico šele čisto na koncu izdelave.


Narisala sem tudi predlogo, ki ponazarja mere in pregibe  ( slika spodaj ) :



Izrežem ozadje za okvirček fotografije s šablono, prepognem stranice levo, spodaj in desno, da nastane majhen žepek. Na žepek zalepim okvirček ( samo po robu)  in nato ga z dvostranskim lepilnim  trakom zalepim na prvi prepognjen del  voščilnice na sredino 5 cm navzgor od spodnjega roba.

Izrežem tagec  s šablono, ga osenčim z distress blazinico, naredim luknjico in ga z kovico-rožico pritrdim na drugi del prepognjene voščilnice. Na tagec lahko zapišemo datum, željo ali se le podpišemo.




Sedaj izrežem zelena hribčka, tudi s šablono. Uporabim enobarvni zelen papir in zelen s pikicami. Širina papirja 13 cm, stranska višina 3-4 cm. Na hribčke zalepim še rožice v več barvah.

Na vrhu desno zalepim oblak, ki sem ga izrezala iz pobarvanega belega papirja z modro distress blazinico in pošpricala gor kapljice vode.  Na oblaček sem nato odtisnila štampiljko Vse najboljše z Emboss blazinico in embosirala z belim prahom. Sonček osenčim le z oranžno Distress blazinico po robovih. Oboje zalepim v zgornji desni del voščilnice s samolepljivimi blazinicami, da dodam globino.


Manjkata nam še naša dva glavna junaka ! Medvedek in zajček, ki ližeta sladoled, saj je v teh poletnih dneh neverjetno vroooče !! Naredila sem ju že prej - štampiljke in šablone Page Huggers Mama Elephant   in pobarvane izrezala na mojem strojčku Sizzix. Za barvanje sem uporabila PRIMA voščenke, ki gredo trenutno povsod z mano! Oba zalepim na hribčke ravno tako z samolepljivimi blazinicami.


Aha, smo že pri koncu !


Voščilnico zložim in nanjo previdno zalepim trak, na katerega  sem zalepila še kartonček z napisom ZA TVOJ ROJSTNI DAN, ki sem ga odtisnila z Versa color blazinico v modroturkizni barvi.


Šele sedaj zalepim trak na voščilnico z dvostranskim lepilnim trakom in sicer le na prvi prepognjen del strani ( 6,75 cm) in na desni strani notranjega dela voščilnice ( 6,75 cm). Na trakec zalepim še nekaj perlic in na okvirček za fotografijo zeleno pentljo. Rožicam nanesem še Gloss drop v sredino.


Moja voščilnica z okvirčkom za fotografijo slavljenca je končana. Upam, da vam je ideja všeč in da vas moja objava navdihne, ko boste same ustvarjale kaj podobnega. Vsekakor bom vesela vsakega  komentarja ali slikice vašega izdelka po tem predlogu.

Želim vsem lep teden! Naj bo poln veselja in dobre volje 💙💚💛💜





4 komentarji:

  1. This is darling! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations! Good luck,
    Rene

    OdgovoriIzbriši
  2. Thanks Rene ! Now just cross my fingers. Love&HUGS 💖

    OdgovoriIzbriši
  3. no, končno sem se uspela še jaz prijaviti na tvoj blog - dobrodošla med nami, v blogerskem svetu se imamo super lepo, poznam pa tvoje delo že s FB. fantastične stvari ustvarjaš, tako kot je tudi današnja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tina Z.! Ti si res pravi srček <3 Zelo vesela, da ste me sprejele, čeprav se še ne poznamo osebno...... In hvala za pohvale, tudi tvoje ustvarjanja je čudovito !!!

      Lep dan želim.

      Izbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -