Ljubezen ti da krila / Love give you wings

Za nov izziv na blogu Mix media art " Christal Beauty" sem se spomnila prekrasnega steklenega srčka z rožicami, ki mi ga je podarila sestra Sonja.Več let je visel na kuhinjskem oknu med zavesami, vendar je njegovo trenutno mesto bilo v predalu. Želela sem mu dati novo vlogo in tako bo sedaj del te Mix media kreacije na zidu v mojem ateljeju.
Zelo sem navdušena nad izzivi, ki so na blogu Mix media art, saj nas ustvarjalke spodbujajo k razmišljanju ponovne uporabe starih predmetov. Izdelki Design teama so čudoviti in ravno tako vseh drugih ustvarjalk. Zares veliko neverjetnih Mix media kreacij !
For a new challenge at Mix media art "Christal Beauty" I remembered the beautiful glass heart, which my sister Sonja gave me. For several years it was hanging on the kitchen window between the curtains, but his current place was in the drawer. I wish to give him a new role and so it will now be part of this Mix media creation on the wall in the my studio .
I am very excited about the challenges that are on the blog Mix Media Art, because they encourage us to re-use old objects. Design team present their wonderful products and  of course the products of all other participant are amazing too. You can see a lot of incredible Mix Media Creations!
   Kot vedno ves material poiščem kar v svojem studiu. Tokrat sem dodatno uporabila še mah in suha vlakna, ki sem ju nabrala v gozdu na sprehodu z psičko Gajo. Krila iz lepenke sem pobarvala in embossirala. Ornamente sem izrezala s šablono Marianne Design, besedo Love  s šablonami Najlepšega para.
Ko delamo se vedno učimo. Na obeh straneh srca sem zalepila iz plastične folije izrezane kroge različnih velikosti. Kar šok me je, ko sem kasneje grela bel emboss na vlaknu z toplotno pištolo in so se zvili. Pobarvala sem jih z zlato barvo, a naslednjič bom vsekakor bolj previdna na vse dodatke pri embossiranju.
As always, I find all the material in my studio. This time, I additionally used the moss and the dry winter that I pick up in the forest while walking with my puppy Gaja. I coloured the cardboard wings and embossed. The ornaments are cut with dies of Marianne Design, for the word Love I used dies from Najlepši par.
We always learn when we work. On both sides of heart I glued few plastic circles of different sizes. What a shock, when I later heated the white emboss on the fibers with a heat gun and the circles bent. Then I painted them with gold colou, but next time  I will be for sure more careful with all the accessories when embossing.








6 komentarjev:

  1. ja, prave umetnine so te tvoje kreacije ... in vsi ti krasni dodatki ...

    OdgovoriIzbriši
  2. waw, waw, waw...kako je pa tole čudovito. Vse pohvale!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ponovno si čudovito ustvarjala, tvoj izdelek ima dušo, ki se čuti vse do mene ... Navdušila si me z vsemi dodatki, mešanjem materialov, ki so tako imenitni kot celota ...
    Pogled nanj te bo navduševal in osrečeval spet in spet ob vsakem pogledu nanj in predal ... bo sameval ;-)
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko detajlov..spet..prekrasno si ustvarjala....

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow! That is very cool!Thank you for joining us at MMP challenge

    OdgovoriIzbriši
  6. Great project! Thank you for joining us at MMP challenge!

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -