Srečna zlata / Lucky gold


Obožujem My Favorite Things šablone in štampiljke ! Žal jih nimam veliko in tako me vsaka novo pridobljena hrepeneče navduši. Nedolgo nazaj sem izvedela za MFT izziv Card design Superstar 2017 in se zasanjala, kako bi bilo čudovito  osvojiti eno izmed nagrad! 

Kupila bi lahko ogroooooomno šablon in štampiljk...... 
Bujna domišljija me je ponesla med zvezde in nešteto idej se je drenjalo v moji glavi. A časa je bilo enostavno premalo za vse.

Uspelo mi je realizirati le eno :  CAS - Clean And Simle voščilnico, ki sem jo sprejela tudi kot osebni izziv. Verjamem, da vsi, ki poznate moje ustvarjalno delo veste, da so moji izdelki barviti in bogato okrašeni, včasih morda celo preveč. Torej huda preizkušnja pred mano.... 
In tukaj je ! Moja različica preprostosti in res srčno upam, da bo veljala za tako!
  I love My Favorite Things dies and stamps! Unfortunately, I only have a few pieces and therefore every new acquisition makes me excited . Not long ago I read about the MFT challenge of the Card design Superstar 2017  and start to dream of how wonderful it would be to win one of the prizes! I could buy a looooooot of dies and stamps ...
My great imagination brought me among the stars and many ideas running trought my head. But there simply was not enough time for all .

I made only one :  CAS - Clean And Simple greeting card, which I also took as a personal challenge. I believe that all of you who have already seen my creative work know that my products are colorful and richly decorated, sometimes even too much. Think a hard challenge await......
And here it is! My version of simplicity, and I really hope that it will valid for that!
Še nikoli doslej nisem uporabila tako malo pripomočkov in materiala :
Until now I have never used so many tools and materials:


Tako drugačna, a vendar sem to jaz! Moje ime Zvezda naj bo danes kot zvezda na nebu, ki upam da bo za srečo posijala name.

It' so different, but anyway me ! 
My name Zvezda means STAR and I hope a lucky star will shine on me.


4 komentarji:

  1. vau, popolna paša za oči ... res fascinantno lepa v svojem minimalizmu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je Zvezdana in veš kaj mi je najprej padlo v oči? Da sva obe ustvarjali črno zlato :-)
    Prepričana sem, da je danes pri tebi sonček - naj sije in sije, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo, saj res Majda ! Zanimivo, kajne ? A danes uživajva v barvah in sončku ! Lep vikend ti želim in obilo veselja <3

      Izbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -